Breaking News – corpul de control al primului Ministru, oamenii repusi pe functii detasati!

Asa cum am mai scris si am si dat publicitatii o scrisoare a unui fost functionar al Corpului de Control al Primului Ministru, revenim cu o stire care se va adeveri in cateva zile.

Cei care au fost repusi in functii vor avea o surpriza in urmatoarele zile, majoritatea vor fi detasati in diferite judete, cat mai departe de locul unde locuiesc pentru a renunta de buna voie la functii.

Dupa aceasta se va da din nou un ordin sau hotarare prin care vor fi disponibilizati din nou.

  1. 06/12/2014 la 11:28 am

    Uite ca FMI e inapoi in tara si discuta cu guvernul Ponta un deficit de doar 0,9% pentru anul 2015, deficit pe care Ponta se pare ca nu il accepta, el vrea 1,5%.
    DIn acest motiv s-ar putea ca fondul sa plece fara un nou acord.

  2. 1
    10/11/2012 la 8:32 am

    1

  3. Ana Ferencz
    11/02/2011 la 6:39 pm

    Buna ziua,

    Va rog sa investigati urmatoarele fapte de coruptie savarsite de primarul pedelist Lehene Gelu Sorin, care a schimbat pana in prezent 3 partide,singurul lui scop fiind imbogatirea personala pe spinarea comunei Aghiresu din judetul Cluj:

    * Fondurile europene primite pentru construirea statiei de epurare a localitati au fost partial deturnate, o parte din bani fiind folositi pentru diverse amenajari private (drumuri de acces in gospodarie, garaje, instalatii sanitare pentru prieteni si neamuri, astfel incat racordarea locuintelor la reteaua de canalizare s-a facut in cea mai mare parte pe banii cetatenilor;
    * Toti banii care s-au dat pentru reabilitarea scolilor, gradinitelor, caminelor culturale, au fost impartiti de primar subiectiv la mai multe firme de constructii conduse de oameni de incredere (Both, Toma, Isvan etc) care au dat spaga cca 20 % din cuantumul lucrarii. Lucrarile au fost facute de mantuiala si s-au repetat de multe ori , cu bani noi. Scoala din Aghiresu Fabrici a fost reabilitata astfel de 3 ori;
    * Primarul conduce comuna ca un vataf pe mosie. Toti consilierii ii sunt aserviti si nimeni nu indrazneste sa faca opinie personala. Veniti, va rog, la o sedinta de consiliu local si va fi suficient sa va convingeti.
    * Terenurile comunei au fost inchiriate si concesionate discretionar, pe spaga. De aceasta situatia a profitat si deputatul Daniel Buda (prieten la catarama cu Lehene Sorin), care a inchiriat un teren de la Primarie Aghiresu pentru pasunarea turmelor sale de oi. Pretul pentru pasunea folosita de oile lui Buda este 100lei/ha/an, fata de 10 000 lei/ha/an- pretul stabilit pentru inchirierea aceluiasi tip de teren agentilor economici care nu au dat spaga primarului;
    * Viceprimarul, Fekete PP Ioan, a fost pus pe tusa. Nu i se incredinteaza nicio sarcina, deoarece ar putea sa-i strice afacerile primarului. Functia viceprimarului a fost furata neoficial de fostul sef de post, Sabadas Vasile, care a detinut, ca pensionar, functia de sef Politie comunitara. Ca sa-si pastreze pensia, a renuntat la aceasta functie, si-a facut actele pentru PFA si lucreaza cu Primaria pe baza de contract permanent, fiind platit mai bine ca inainte. De altfel, Sabadas V e bratul inarmat al primarului. Relatiile sunt complicate… Sotia lui Sabadas lucreaza tot la Primarie,iar cabana lui Sabadas de la munte e cuibusorul de nebunii al primarului…
    * In afara de Sabadas V, primarul se mai sprijina si pe Rusu Valentin , care conduce o echipa de cativa muncitori ai Primariei cu care face lucrari private pentru primarul et comp. Buldoexcavatoristul cu utilajul din dotare se ocupa de diverse lucrari la cine spune primarul, sudorul Sarca Simion (acum pe punctul de a se pensiona) facea porti metalice si garduri la cine dicta primarul, ca doar primaria are bani… Primarul Lehene s-a exprimat in Consiliul local ca atata timp cat Alin Tise (colegul si prietenul lui) e la sefia Consiliului Judetean Cluj, Aghiresul nu va duce niciodata lipsa de bani. Valentin urmeaza sa se pensioneze si sa aplice aceeasi tehnica cu PFA, ca Sabadas V.
    * Primarul nu locuieste la Aghiresu, ci la Cluj si viziteaza primaria numai cand e necesar sa rezolve o problema pentru sine si gasca…

  4. 02/10/2010 la 3:17 pm

    Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    this is my Yahoo ID:

    rahemobham70@yahoo.com

    Thank you
    Seyed Morteza Hamidzadeh

  5. 13/08/2010 la 10:00 am

    Colectia de business a fost imbogatita cu un nou audiobook, “Un strop de motivatie”, in lectura lui Adrian Popescu, lansat la incepultul lui Iulie. http://www.adrianpopecu.eu/

  6. andrea
    09/07/2010 la 12:30 pm

    Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si http://www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea „Parteneri”,eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului http://www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul „jocuri noi”

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

    alina2006sm@yahoo.com

  7. 08/07/2010 la 9:07 am

    Cum se poate determina (CORPUL DE CONTROL )sa faca o verificare al activitatii primariei di Com.,Alexandru Cel Bun (fost Com.,Viisoara)???
    Au schimbat numele comune-i ,au modificat registrele agricole si au pus in posesie de terenuri (cu anexa 5)care n-au avut proprietati !
    Si multe abuzuri si nereguli sa-u facut !
    Cum sa procedez ? sa le descriu pe toate care le stiu sau sa vac un demers semnat de mai multi locuitori si sa aratam cele facute de Primarie ??

  8. Marian
    21/05/2010 la 9:47 pm

    Buna ziua,
    Realizez o cercetare sociologica care implica raspunsul blogerilor. Va rog sa imi raspundeti la chestionarul din link-ul de mai jos.
    Multumesc foarte mult !
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHBLWUc1eWM4TnYzdXhCUG82NVBCRnc6MQ&ifq

  9. NISTOR IONEL
    17/04/2010 la 4:58 am

    SUNT NISTOR IONEL DIN ORADEA ,STR,CUZA-VODA JUD.BIHOR,SI MA ADRESEZ CORPULI DE CONTROL AL PRIMULUI MINISTRU.DOMNILOR,VA SEMNALEZ SI SESIZEZ,URMATOARELE:LA O INTRVENTIE NEUROCHIRURGICALA PE COLOANA VERTEBRALA IN ANUL 2004 LA CLUJ-NAPOCA,MEDICUL STEFAN FLORIAN ,OM INFLUIENT SI CU RUDE IN MAGISTRATURA DIN CLUJ,IN TIMPUL UNEI INTERVENTII NEUROCHIRURGICALE,PE COLOANA A RUPT O LAMA DE BISTURIU IN COLOANA MEA IN MAI MULTE FRAGMENTE,A OBSERVAT ACTUL OPERATOR DEFECTUOS,SA UMBLAT IN COLOANA MEA CA INTR-UN COBAI,AM FOST INFECTAT SI CU 2 HEPATITE B,C.LA INCHIDEREA OPERATIEI,A MAI LASAT INFIPTA IN COLOANA MEA,O LAMA DE BISTURIU LUNGA DE 4,5 CM,SI N-A SUFLAT O VORBA LA NIMENI,NICI MACAR MIE CA PACIENT.AM PURTAT LAMA DE BISTURIU IN COLOANA 3 ANI FARA SA STIU.IN TOT ACEST TIMP ACEST MEDIC ,A COMIS UN ATENTAT LA VIATA SI SANATATEA MEA,SI MI-A PUS VIATA IN PERICOL.IN URMA ACESTUI ACCIDENT OPERATOR,AM RAMAS CU HANDICAP LOCOMOTOR ACCENTUAT,SI STAU LA PAT DE 6 ANI,FARA ASISTENTA MEDICALA, FARA O PROTECTIE A SANATATII SI VIETII SI FAMILIEI!!!…AM ACTIONAT MEDICUL IN JUDECATA ACUM 3 ANI,CIND AM DESCOPERIT CUTITUL IN COLOANA,INSA JUSTITIA DIN CLUJ IN LOC SA-MI FACA DREPTATE,LA APARAT SI FAVORIZAT PE ACEST MEDIC,SI MI-SA REFUZAT ACCESUL LA JUSTITIE IN ROMANIA.NU SA DORIT DE CATRE ORGANELE JUDICIARE IN DREPT SA FIE JUDECAT ACEST DOCTOR,SI DATORITA ACESTUI LUCRU,A NEDREPTATII MELE ,PROBLEMELE,SOCIALE SI MEDICALE,SAU CRONICIZAT,FIIND OBLIGAT SA APELEZ LA DIFERITE BANICI PRI IMPRUMUTURI DE NEVOI PERSONALE ,CASA POT SA-MI INTRETIN SANATATEA SI FAMILIA.MAI MULT SI CEREREA DE DAUNE IN PROCESUL CIVIL,A FOST RESPINSA.AM ACTIONAT STATUL ROMAN LA C.E.D.O,DATORITA FAPTULUI CA TIMP DE 3 ANI,MA-M ADRESAT PRIN DIFERITE PETITII,LA FORURILE CENTRALE DE LA BUCURESTI CUM AR FI:C.S.M,M.JUSTITIEI,M.SANATATII,GUVERN,PRESEDINTE,SI NIMENI NU SA AUTOSESIZAT,SI NU AU LUAT VREO MASURA DE SANCTIUNE IN CAZUL MEU,PENTRU CA EU SA AM PARTE DE UN PROCES ECHITABIL ,CORECT SI CU CELERITATE,MAI ALES CA SUNT STARE DE SANATATE GRAVA,CU 27 DE PATOLOGII!…SUNT VREO 10-12 PERSOANE,ORGANE JUDICIARE CARE AU FAVORIZAT SI APARAT PE ACEST MEDIC STEFAN-FLORIAN SA NU RASPUNDA PENAL,MAI MULT DE ATIT,PRIN ACESTE PERSOANE MI-SA COMPLICAT SITUATIA SOCIALA SI VIATA,SANATATEA FIINDU-MI PUSA IN PERICOL DATORITA FAPTULUI CA NU SE RESPECTA LEGILE IN TARA ASTA DE CATRE CEI CARE SUNT PUSI SA LE APERE.VA ROG SA LUATI MASURI DE CONTROL SI DE SANCTIUNE,IMPOTRIVA CELOR VINOVATI,NU INAINTE DE A MAI DESCHIDE UN PROCES IMPOTRIVA TUTUROR,CELOR CARE L-AU APARAT SI FAVORIZAT PE MEDIC,SI NU INAINTE DE A-MI FACE TARA DE RIS LA O.N.U.NEW-YORK.ACESTA ESTE UN CAZ CLAR DE INFLUIENTA!!!.VA MULTUMESC.PENTRU MAI MULTE INFORMATII DESPRE ACEST CAZ ,VA ROG INTRATI PE GOOGLE,SI SCRIETI/BISTURIU IN COLOANA/CU RESPECT NISTOR IONEL

  10. ion
    14/04/2010 la 6:49 am

    Dlor asa arata un abuz in RO /http://www.ftr.ro/agentii-secreti-incarcati-cu-plingeri-de-dezertare-36938.php multumesc

  11. 28/02/2010 la 4:33 pm

    In ultima vreme ni se dovedesc capacitatile de jucatori ale multor politicieni de pe scena politica din Romania. Nu ma surprinde faptul ca Boc ar fi in stare de asa ceva! Pe cat de mic e el, dar e smecher!

  12. vasilescu
    24/02/2010 la 2:10 pm

    Buna ziua, Va semnalez doua cazuri de ministri din cabinetul Boc aflati in stare de incompatibilitate, nu de alta, dar tot afirma emil boc ca personalul AVAS s-a imbolnavit, astfel: 1) Prin Hotararea de Guvern nr. 311/2009, domnul Emil Boc a numit in consiliul de supraveghere si indrumare al AVAS pe doamna ministru al SGG, Daniela Andreescu, si pe domnul sef al Corpului de Control, Sorin Alazaroaie. Avand in vedere atributiile pe care le are Corpul de Control al lui Emil Boc cu privire la faptul ca acesta controlează şi urmăreşte activitatea ministerelor, agenţiilor, autorităţilor, etc., este evident faptul ca atat Sorin Alazaroiae (care conduce Corpul de Control), cat si Daniela Andreescu (care coordoneaza Corpul de Control) se afla in incompatibilitate cu functiile detinute la AVAS. Cu alte cuvinte acestia trebuie sa controleze acele decizii pe care tot ei le aproba. 2) Din consultarea informatiilor postate pe site-ul SGG (***sgg***) rezulta ca atat doamna ministru al SGG, Daniela Andreescu, cat si domnul sef al Corpului de Control, Sorin Alazaroaie, nu au specificat pana in prezent faptul ca au venituri de la AVAS si nici cuantumul acestor venituri.Solicit verificarea de catre Agentia Nationala de Integritate a modului in care doamna ministru Daniela Andreescu si domnul sef al Corpului de Control Sorin Alazaroaie au respectat prevederile legale cu privire la declararea averilor, intocmirea declaratiilor de interese si verificarea starii de incompatibilitate. Va multumesc, Un cetatean al Romaniei

  13. poppy
    10/02/2010 la 2:20 pm

    Oricum, sunt prea multi cetateni angajati la stat, indivizi care nu fac altceva decat sa ingroase randurile celor care primesc spaga pentru un serviciu pe care erau obligati prin natura functiei sa-l puna in practica… Inteligenta forma de a scapa de o parte dintre ei si de salariile lor mari pentru care oricum nu faceau cine stie ce!Sunt de parere ca, un bun administrator trebuie sa tina sub control birocratia.Si, aici, nu ma refer la premier, despre care am o impresie contrara. Poate a citit si premierul cate ceva despre subiectul asta si, ca un cameleon adevarat, reuseste, cu subtilitate meschina, sa scape de persoanele nedorite…

  14. 24/01/2010 la 4:01 pm

    Scuze ca postez aici, dar mi-am schimbat adresa de pe net, acum blogul meu se afla la http://achilianu.ro si vroiam sa stiu daca mai continuam schimbul de link. Daca da, am sa te rog sa modifici la tine in blogroll. Multumesc…
    sanatate…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

